Slice’n’Dice

Изяли сте с кориците всичко свързано с css, html и photoshop и въпреки това все още имате въпроси – как всъщност се свързват нещата? Как да сглобим пъзела? Как от едно psd което ни изплюва дизайнера да си направим работещ сайт или да върнем psd-то на дизайнера с псувни. Какви мерни единици да използваме и защо?

На всички тези въпроси и още други се опитвам да дам отговор във следващата лекция. (Съжалявам за забавянето – изчаквах видеото да се качи в youtube, но явно няма да стане скоро – затова ето линк да го гледате от сайта на академията)

Видео

Имаше доста въпроси на които обещах да отговоря в този пост. Проблема е, че както винаги не ги помня, затова оставете си въпросите (или ми ги припомнете) в коментарите – ще се постарая да отговоря възможно в най – кратък срок.

п.с. Прикачено можете да намерите реализираният проект, върху който работихме. Има малък бъг в хедъра, но оставям на вас да намерите къде е проблема

 

Линк за сваляне на проекта:

11 – practical project


3 Responses to “Slice’n’Dice”

  1. Georgi Yankov says:

    Виждам, че в проекта от прикачения файл е използван този код:

    Въпросът ми е грешно ли е да се използва същият този код, но в съчетание с ?

  2. mvg says:

    Въпрос, на който искаше да отговориш, беше: защо не е добре при ресет на марджини и падинги да се използва селектор “звевдичка”.

    • Pavel Kolev says:

      на кратко казано performance… начина по който browser-a обхожда * e по – особен от другите селектори и съответно е значително по – бавен от това да изброиш всички елементи. тази скорост при модерните browser-и не се усеща като разлика, но при по – старите, при мобилните, и при различните други устройства може да се усети разликата

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *